loading...
ஜ۩۞۩ஜ★دانلود سرخ ترین مطالب★ஜ۩۞۩ஜ
دانلودسرخ بازدید : 107 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی آندروید شمشیر خونین Blood Sword THD v1.6 همراه دیتا

Blood Sword یکی دیگر از بازی های انحصاری Tegra می باشد که برای اندروید منتشر شده است . این بازی با داشتن محیط واقع گرایانه و افکت های فوق العاده زیبا یکی از بهترین بازی های اکشن می باشد که تاکنون برای Tegra منتشر شده است . این بازی برای پردازنده های Tegra 4 می باشد اما به گفته سازنده آن بر روی Tegra 3 نیز قابل اجرا می باشد . مخصوص Tegra 3/4

 

 

 

Blood-Sword-THD-1

Blood-Sword-THD-v1.6

 

دانلودسرخ بازدید : 87 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آیکن نرم افزار ادوبی Adobe Icon

Adobe Icon : در این پست از وب سایت دانلود۰۰۹۸  ، مجموعه آیکن زیبای  نرم افزارهای شرکت بزرگ Adobe  را تدارک دیده ایم . کاربران خوش ذوق می توانند به کمک این مجموعه آیکن این نرم افزار ها را از حالت کلیشه ای خارج و بر زیبایی سیستم خود بیفزایند. هم اکنون با مراجعه به ادامه مطلب  می توانید این مجموعه زیبا را با پسوند PNG دریافت نمایید .

 

Adobe-Icons

دانلودسرخ بازدید : 98 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی اندروید هلیکوپتر جنگی Choplifter HD v1.0 همراه دیتا مخصوص Tegra

Choplifter  یک بازی اندروید فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که مخصوص پردازنده های Tegra 4 و ۳ منتشر شده است ! در این بازی زیبا شما کنترل یک تیم نجات بین المللی را بر عهده دارید و باید در بیش از ۳۰ ماموریت نجات مختلف شرکت نمایید و به بهترین شکل ممکن ماموریت را به اتمام برسانید . ماموریت های شما ممکن است نجات زندانیان نظامی و یا حتی کمک به افراد ویروسی باشد ! در طول مراحل ممکن است دشمنان و یا زامبی ها مانع بلند شدن هلیکوپتر شوند پس باید نهایت دقت و تلاش خود را به کار ببرید . بازی شامل هلیکوپتر های مختلف نظامی می باشد که هر کدام برای ماموریت خاصی طراحی شده اند . مخصوص

Choplifter-HD-v1.0

 

Choplifter-HD-1

Tegra 3/4

دانلودسرخ بازدید : 106 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تغییر منوی استارت ویندوز Start Menu 7 Pro v3.88

Start Menu 7 Pro بهترین نرم افزاری است که تا کنون برای جایگزینی منوی شروع ویندوز ارائه شده. کار با منوی استارت قدیمی معمولا خسته کننده است و دسترسی به همه بخشها و برنامه ها یا امکان پذیر نیست و یا اینکه به سختی انجام می شود. شما با استفاده از این برنامه می توانید تنها با فشار یک کلیک به بخشها و برنامه های نصب شده مختلف دسترسی پیدا کنید. ضمنا Start Menu 7 خیلی آسان و راحت مورد استفاده قرار می گیرد. کلیه آیتمها و برنامه ها بصورت الفبا مرتب شده اند و شما می توانید برنامه ها و دستورات را سریعتر اجرا کنید. شما می توانید هر محلی از کامپیوتر خود را تنها با یک کلیک باز کنید. شما می توانید کلیه منوها را ایجاد،ویرایش و دوباره مرتب کنید.شما به آسانی می توانید لیستی از مکان های پراستفاده برای خودتان ایجاد کنید و با یک کلیک به آنها دسترسی پیدا کنید.اجرای تنها با یک کلیک از ویژگیهای منحصر به فردی است که تنها در این برنامه ارائه شده است. برنامه ویستا استارت منو لیست برنامه ها را بررسی می کند و برنامه اصلی موجود در هر فولدر را مشخص می کند. از این به بعد برای اجرای برنامه ها دیگر نیازی به باز کردن فولدرنیست،تنها کافیست بر روی فولدر مورد نظر کلیک کنید.علاوه بر این برنامه آیکون مناسب را انتخاب می کند که در اینصورت شما می توانید برنامه مورد نظر خود را بسیار سریعتر بیابید. Start Menu 7 از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند.این برنامه تقدیم به تمامی شما دوستداران

1281514398_start-menu-7-pro

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید:عضوشوید

دانلودسرخ بازدید : 83 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود ۳D Fish School Screensaver v4.8 – اسکرین سیوری آکواریومی سه بعدی

۳D Fish School به عنوان محافظ صفحه ی نمایش ویندوز زندگی زیر آب را برای شما به ارمغان می آورد.این اسکرین سیور دارای گزینه های زیادی برای پیکره بندی است مثلا می توانید انواع ماهی ، دلفین ، پلانکتون و …. را در این اسکرین سیور اضافه کنید.از قابلیت های دیگری که در این اسکرین سیور قرار گرفته است می توان ساعت دیجیتالی زیبا + تقویم ، صدای امواج ، آکواریومی بسیار زیبا را نام برد.

برای دانلود این اسکرین سیور کافی است به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اسکرین سیور جدید و بسیار زیبای 3D Fish School

دانلودسرخ بازدید : 107 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار آندروید ضبط ویدئو کلاسیک Vintage 8mm Video Camera v1.8

Vintage 8mm Video Camera یک نرم افزار آندروید فوق العاده می باشد که به شما اجازه می دهد ویدئو های زیبا و بی نظیر کلاسیک با پیش نمایش زنده بی رنگ را با دوربین گوشی اندروید خود خلق نمایید ! این برنامه دوربین گوشی شما را به یک دوربین ۸mm قدیمی تبدیل می کند که با استفاده از آن می توانید تصاویر منحصر به فردی خلق نمایید و با دیگران به اشتراک بگذارید . وجود ۵ فیلتر مختلف و تنظیم اندازه ویدئو از قابلیت های برنامه می باشد . برای دانلود نرم افزار آندروید Vintage 8mm Video Camera و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Vintage-8mm-Video-Camera

دانلودسرخ بازدید : 198 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده دزدان دریایی اسکلتی Skeleton Pirates

Skeleton Pirates بازی کم حجم کامپیوتر ی دزدان دریایی – خود را برای نبردی بی پایان آماده کنید ! این دزدان دریایی پس اینکه شما نقشه های گنج را در کشتی خود مخفی کردید ، پیدا شده اند . با استفاده از توپ، منجنیق، بمب و سایر موانع می بایست از کشتی و نقشه های خود دفاع کنید . سبک بازی از عنوان محبوب Plants Vs Zombies الهام گرفته است که می تواند خبر خوبی برای دوستداران این سبک از بازی های کم حجم باشد . آن ها برای رسیدن به این نقشه ها هرکاری خواهند کرد ! پس تمام تلاش خود را انجام دهید تا دست های استخوانی آن ها به گنجینه ی ارزشمند شما نرسد ! در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Skeleton-Pirates

دانلودسرخ بازدید : 100 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی اندروید مبارز کونگ فو KungFu Warrior v1.3

یک گروه از دزدان و قاتلان، استاد شما را کشته اند؛ حالا وقت انتقام فرا رسیده است! در بازی اندروید و ماجرایی، اکشن و رزمی KungFu Warrior شما به عنوان یک گونگ فو کار باید با دشمنان خود مبارزه کنید و انتقام خون استاد خود را از آنان بگیرید.

ویژگی های بازی :

گرافیک دو بعدی زیبا و فوق العاده
انیمیشن های نرم و روان
حرکت ها و حملات ترکیبی
ضربات مرگ آور دیوانه وار
آیتم های ویژه و قدرتی

KungFu Warrior

دانلودسرخ بازدید : 99 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جدید فیفا FIFA 2013 برای گوشی های جاوا

در این پست بازی جدید FIFA 2013 که محصول شرکت معروف EA میباشد را برای شما کاربران برای دانلود قرار داده ایم. این بازی جزء بهترین بازیهای ورزشی بوده که تا کنون عرضه شده است. هم اکنون میتوانید این بازی را که قابل نصب بر روی تمام گوشیهای جاوا میباشد از سایت موب ۴ یو دریافت نمایید.

دانلود بازی جدید فیفا FIFA 2013 برای گوشی های جاوا

دانلودسرخ بازدید : 3138 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (1)

نرم افزار Cain یک ابزار قدرتمند و چند کاره مخصوص ویندوز میباشد که از مهمترین انها میتوان به اسکن و بدست آوردن پسورد شبکه های وای فای و نمایش آدرسهای mac،نمایش پسورد های ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر ،نمایش پسوردهای ایمیل ،کانکشنهای دایال آپ،و... اشاره نمود درکل این نرم افزار آچار فرانسه هکرها میباشد که میتوانید نسخه جدید آنرا از سایت بهترین دانلود دانلود کنید البته به شما توصیه میشود فقط در موارد مجاز از این نرم افزار استفاده فرمایید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرشما درمورد این سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 3,318
  • بازدید کلی : 44,911